WAŻNE INFORMACJE DOT. POSIŁKÓW
.
jadłospis 01-10.04.2025
jadłospis 11-18.04.2025
jadłospis 21-30.04.2025
MAJ 2025r.
– dla uczniów kl. I-III SPS – 20 dni x 11,00 zł = 220,00 zł
– dla uczniów kl. IV-V SPS – 17 dni x 11,00 zł = 187,00 zł
(13-15.05.25 DNI WOLNE OD ZAJĘĆ)
– dla uczniów kl. VI – 17 dni x 13,00 zł = 221,00 zł
(13-15.05.25 DNI WOLNE OD ZAJĘĆ)
– dla uczniów kl. VII SPS i LOS – 17 dni x 13,00 zł = 221,00 zł
(05-07.05.25 DNI WOLNE OD ZAJĘĆ)
– dla uczniów kl. VIII SPS – 20 dni x 13,00 zł = 260,00 zł
.
Termin wpłaty na miesiąc MAJ – do 22 kwietnia 2025.
.
Wpłaty dokonane po terminie przechodzą na kolejny miesiąc rozliczeniowy. O terminie płatności decyduje data wpływu na konto szkoły.
.
Zasady korzystania z posiłków:
1) Podstawą do zapisu dziecka na posiłek jest złożenie deklaracji oraz uiszczenie opłaty. Deklaracje składamy na każdy rok szkolny.
2) Opłaty za posiłki wnosi się na konto szkoły w okresach miesięcznych za cały miesiąc z góry. Wpłaty dokonywane są do 22 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z posiłków (np. do 22 września 2023r za październik 2023r).
Wpłaty dokonane po terminie przechodzą na kolejny miesiąc rozliczeniowy. O terminie płatności decyduje data wpływu na konto szkoły.
3) Dla uczniów kl. IV – VIII SPS i LOS obowiązują karnety obiadowe. Uczniowie kl. I-III SPS na posiłek idą z opiekunem na podstawie list.
4) W przypadku nieobecności w szkole uczeń korzystający z obiadów otrzymuje zwrot w formie odpisu za posiłek. Zwrotowi podlega wysokość opłaty za korzystanie z posiłku za każdy dzień,
z wyłączeniem pierwszego dnia nieobecności i/lub rezygnacji z obiadu. Dopuszcza się możliwość zwrotu za pierwszy dzień nieobecności lub pierwszy dzień rezygnacji, w przypadku gdy ta zostanie zgłoszona nie później niż do godz. 14:00 dnia poprzedzającego nieobecność/rezygnację,
Nieobecność ucznia musi być zgłoszona w sekretariacie szkoły pisemnie przez rodzica, pełnoletniego ucznia:
- e-dziennik – pracownicy: Katarzyna Łabęcka,
- e-mail: sekretariat@zss.czluchow.org.pl,
- osobiście – sekretariat w budynku A.
.
DEKLARACJA DOTYCZĄCA WARUNKÓW KORZYSTANIA Z POSIŁKÓW 2024-2025
REGULAMIN OPŁAT ZA POSIŁKI ZSS CZŁUCHÓW
INFORMACJA DLA RODZICÓW DOT. OPŁAT ZA POSIŁKI NA ROK SZKOLNY 2024-2025 (numer rachunku bankowego)
OŚWIADCZENIE DOT. NIEOBECNOŚCI
OŚWIADCZENIE DOT. REZYGNACJI Z POSIŁKÓW