WAŻNE INFORMACJE DOT. POSIŁKÓW
.
Jadłospis 21-30.05.2025
jadłospis 02-09.06.2025
.
INFORMACJA DOT.KWOTY DO ZAPŁATY ZA POSIŁKI W NOWYM ROKU SZKOLNYM POJAWI SIĘ NA STRONIE SZKOŁY W MIESIĄCU SIERPNIU
.
Przypominamy również, że na nowy rok szkolny 2025/2026 należy złożyć nową deklarację na posiłki – druk do pobrania
.
Termin wpłaty na miesiąc WRZESIEŃ – do 30 SIERPNIA 2025.
.
Zasady korzystania z posiłków:
1) Podstawą do zapisu dziecka na posiłek jest złożenie deklaracji oraz uiszczenie opłaty. Deklaracje składamy na każdy rok szkolny.
2) Opłaty za posiłki wnosi się na konto szkoły w okresach miesięcznych za cały miesiąc z góry. Wpłaty dokonywane są do 22 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z posiłków (np. do 22 września 2023r za październik 2023r).
Wpłaty dokonane po terminie przechodzą na kolejny miesiąc rozliczeniowy. O terminie płatności decyduje data wpływu na konto szkoły.
3) Dla uczniów kl. IV – VIII SPS i LOS obowiązują karnety obiadowe. Uczniowie kl. I-III SPS na posiłek idą z opiekunem na podstawie list.
4) W przypadku nieobecności w szkole uczeń korzystający z obiadów otrzymuje zwrot w formie odpisu za posiłek. Zwrotowi podlega wysokość opłaty za korzystanie z posiłku za każdy dzień,
z wyłączeniem pierwszego dnia nieobecności i/lub rezygnacji z obiadu. Dopuszcza się możliwość zwrotu za pierwszy dzień nieobecności lub pierwszy dzień rezygnacji, w przypadku gdy ta zostanie zgłoszona nie później niż do godz. 14:00 dnia poprzedzającego nieobecność/rezygnację,
Nieobecność ucznia musi być zgłoszona w sekretariacie szkoły pisemnie przez rodzica, pełnoletniego ucznia:
- e-dziennik – pracownicy: Katarzyna Łabęcka,
- e-mail: sekretariat@zss.czluchow.org.pl,
- osobiście – sekretariat w budynku A.
.
DEKLARACJA DOTYCZĄCA WARUNKÓW KORZYSTANIA Z POSIŁKÓW 2025-2026
REGULAMIN OPŁAT ZA POSIŁKI ZSS CZŁUCHÓW
INFORMACJA DLA RODZICÓW DOT. OPŁAT ZA POSIŁKI NA ROK SZKOLNY 2025-2026 (numer rachunku bankowego)
OŚWIADCZENIE DOT. NIEOBECNOŚCI
OŚWIADCZENIE DOT. REZYGNACJI Z POSIŁKÓW